Doing Lil Nas X's Makeup!

17 Th11, 2020
9 208 769 lượt xem

HI SISTERS! Today's video I'm joined with country pop gay icon, Lil Nas X! I give him a makeup look to celebrate his new single, Holiday, while we talk all about his start as a stan account, coming out, the success of Old Town Road, future projects and more! Enjoy!
🎄 STREAM HOLIDAY NOW: lilnasx.lnk.to/Holiday
🎥 PREVIOUS VIDEO » viworld.info/rock/video/yoBk0WTKyGZ6lIE.html
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
💞 LET'S BE BFFS
TEXT ME! » 310-905-8746
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
FACEBOOK » facebook.com/jcharlesbeauty
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
💸 COUPON CODES 💸
USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
MORPHE » morphebrushes.com
LILLY LASHES » lillylashes.com/
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
🔥 MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
viworld.info
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

NHẬN XÉT
  • FIRST!

    Lil Nas XLil Nas X11 ngày trước
    • @-I'vE lOsT mY sHoE- OH HELL NAWW TO THE NAW NAW NAW

      Timoy BrownTimoy Brown22 giờ trước
    • YOOO

      Faiza 。Faiza 。9 ngày trước
    • haha

      Opal Playz RobloxOpal Playz Roblox10 ngày trước
    • OMG THIS IS THE GUY FROM ROBLOX

      PhizzoidPhizzoid10 ngày trước
    • I smiled the whole time watching this you look so good ! Good job James

      Casey SternCasey Stern10 ngày trước
  • It’s the ✨chemistry✨ for me

    Laken CouvillionLaken Couvillion6 phút trước
  • AYOO James is kind of blushing on Lil Nas X 0:33

    Christopher JeanpierreChristopher Jeanpierre8 phút trước
  • I love this video 🥰

    MyraMyra10 phút trước
  • I personally don’t watch James Charles but I had some mad interest in this video

    VexanVexan12 phút trước
  • I LOVW THIA VIDEO!!!

    Christy StanulisChristy Stanulis15 phút trước
  • I love you james

    Nora WickensNora Wickens19 phút trước
  • gey

    Andre QuintanillaAndre Quintanilla21 phút trước
  • Hi SiStErS

    duck hutduck hut25 phút trước
  • Daytrip took it to 10

    duck hutduck hut26 phút trước
  • YASS OMG JUST YESSIREE

    Nope -Nope -26 phút trước
  • Sickening!

    Rebecca SylvesterRebecca Sylvester42 phút trước
  • Lil nas is a person i would wanna meet but it would also be cringy as I can see

    jesus gamingjesus gaming47 phút trước
  • lil nas x be mad simping of james

    Marauder StudiosMarauder Studios57 phút trước
  • The girl looks kind of like a dude with that short hair.

    SwampthangSwampthangGiờ trước
  • do i sense a couple.....

    Cayenne BlakelyCayenne BlakelyGiờ trước
  • OMG am from Atlanta Georgia omg

    ChristhJB GamplaysChristhJB GamplaysGiờ trước
  • Lil Nas X looks like he gonna pucker his lips, move his head left to right and point at you with a long fingernail

    stayhalal dontwatchpornstayhalal dontwatchpornGiờ trước
  • Omg it’s the Roblox guy!

    DaddySebasDaddySebasGiờ trước
  • Does anyone else kind of ship them?

    Lila WeckesserLila WeckesserGiờ trước
  • James you should invite Billie Eilish if you haven’t

    •Yelløw Melløw••Yelløw Melløw•Giờ trước
  • Umm is anyone going to talk about how he has a ring on his ring finger 😳 give us information James,and James I think you should play among us with your fans and FaceTime them and James can you notice me please 👇this is how much people agree!

    •Yelløw Melløw••Yelløw Melløw•Giờ trước
  • Why does he look so good and I support him all the way why does he look so good though I can’t

    Kendra SanchezKendra SanchezGiờ trước
  • I knew it

    Yk MariusYk MariusGiờ trước
  • Omg

    Joann FitzmauriceJoann FitzmauriceGiờ trước
  • Jesus Christ !!

    Kanyewest WestKanyewest WestGiờ trước
  • James he is not pop country he’s rap sorry but I had to say that😂

    Sporty Girl11Sporty Girl112 giờ trước
  • I bet they kissed after the video

    gamingwith chasegamingwith chase2 giờ trước
  • so this is james charles huh?

    BRIGHT VIRUSBRIGHT VIRUS2 giờ trước
  • My sister love makeup

    Kel BurdenKel Burden2 giờ trước
  • Bro keeps looking at himself in mirror lol

    Violet BViolet B2 giờ trước
  • i love james charles what a cutie ;))))))))))) man i love him ;))))))))))) suppp sisters!!

    ava partainava partain2 giờ trước
  • lianas I am James Charles . . James Charles *laughs*

    Og2kplayerOg2kplayer2 giờ trước
  • Why does he call us sisters?

    Brayal Djigne OFFICIALBrayal Djigne OFFICIAL3 giờ trước
  • I watch your video everyday well i am a kid

    Jade EnglishJade English3 giờ trước
  • My you tube is Alina Acevedo

    Alina AcevedoAlina Acevedo3 giờ trước
  • Can I have a sister Sade out

    Alina AcevedoAlina Acevedo3 giờ trước
  • Lil mas is holiday ur best music video?!

    Luis the GoatLuis the Goat3 giờ trước
  • i'm SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JELOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    LILY WATTSLILY WATTS3 giờ trước
  • It's the first time I see a James Charles video, it was really fun and the look is Amazing, amazing I said

    Dora JamDora Jam3 giờ trước
  • First

    Alexia ChambersAlexia Chambers3 giờ trước
  • They would actually be a cute couple

    jaqueenby BRRRBLAHHjaqueenby BRRRBLAHH3 giờ trước
  • AM I THE ONLY ONE WHO ACTUALLY THINKS THE NAS AND JAMES WOULD BE CUTE?!?!?!

    ThatOneAnnoyingKpopStan 00ThatOneAnnoyingKpopStan 003 giờ trước
  • SIMP

    SwzySwzy4 giờ trước
  • Wtf

    Ciro DiazCiro Diaz4 giờ trước
  • MONTERO ASMR PLS

    Ember ez nem így működikEmber ez nem így működik4 giờ trước
  • i simp for..jam- FOOD SIS

    •tëddy••tëddy•4 giờ trước
  • Okay but like, the amount of perfection in this video. WE LOVE IT💗🌸

    Brianna HartfordBrianna Hartford4 giờ trước
  • R U A BOI OR A GIRL

    Kimetsu No yaiba LoverKimetsu No yaiba Lover4 giờ trước
    • James is a boi

      claireclaireGiờ trước
  • I have to say I'm totally intrigued with James, he has a certain swag that draws people into his world. That's his best quality, he's totally easy to like.

    Wizard WilsonWizard Wilson4 giờ trước
  • You kiss Li l has x

    Winie AnjaWinie Anja4 giờ trước
  • He looks so cute! 💕

    galileahogalileaho4 giờ trước
  • James’s needs to do this withhh Harry stylesssssss

    Maisy KnightMaisy Knight4 giờ trước
  • AYEEE ISSAROBLOX MANN

    emilyemily4 giờ trước
  • IM FROM ALANTA GOERGIA TO

    Aden Sharp-BlakeAden Sharp-Blake4 giờ trước
  • Idk why I'm even here...I've never watched james....but nas is awesome...so imma watch it

    Komorebe YDLKomorebe YDL5 giờ trước
  • People said lil nas was dead

    Julze the slayerJulze the slayer5 giờ trước
  • and then they start dateing

    Delilah MannDelilah Mann5 giờ trước
  • I love this yes!!!

    Shelbi SikorskiShelbi Sikorski5 giờ trước
  • Can you do my make up one day

    Royalty WattsRoyalty Watts5 giờ trước
  • Hi James Charles I’m a big fan

    Royalty WattsRoyalty Watts5 giờ trước
  • I kinda want them to kiss and be together ❤️🥺

    Roshawn SibleyRoshawn Sibley5 giờ trước
  • Say lil nas x very fast Hehe boy

    HauntedKillerYT XDHauntedKillerYT XD5 giờ trước
  • he needddddddddds to dress like this more he looks so so so good

    Jennie KasperJennie Kasper5 giờ trước
  • NAS is so beautiful

    Julieta ArándanoJulieta Arándano5 giờ trước
  • Lil nas x

    Benson ZhengBenson Zheng5 giờ trước
  • the hair on james hoddie ughhh thats going to mess with me

    Jennie KasperJennie Kasper5 giờ trước
  • noooooooooo, bro james charles do makeup's best than me ;C WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    BLACKRIDER312BLACKRIDER3125 giờ trước
  • why do I ship them? lmao 🤔😂✨💗

    bennet lillianbennet lillian6 giờ trước
  • there is tension in here...

    Dexter ZineDexter Zine6 giờ trước
  • does anyone else ship Nas and James?

    Xannah_TeheXannah_Tehe6 giờ trước
  • Sciencetist are working on flying cars

    pokemon loverpokemon lover6 giờ trước
  • He might be cute to the little useless idiots that read vouge, but eventually he will be old and a creepy transvestite.

    John ZappullaJohn Zappulla6 giờ trước
  • OMG I NEEDED THIS AHHHHHHHH NAS IS A BADDIEEEEEEEEEEE

    Rachel ColquittRachel Colquitt6 giờ trước
  • Aawwwww that “I‘ll never be a bad bitch” killed me

    Stella NsabimanaStella Nsabimana6 giờ trước
  • hI StITsterS

    Griffin WilkinsGriffin Wilkins6 giờ trước
  • James is his work of art

    ceci_jogadora robloxceci_jogadora roblox6 giờ trước
  • This was awesome

    Jasmine CrewsJasmine Crews6 giờ trước
  • Why with him lil nas x!!

    Hector FernandezHector Fernandez6 giờ trước
  • Why I liked you songs now your doing this!!!

    Hector FernandezHector Fernandez6 giờ trước
  • Lil nas x why did you do this *crying*

    Hector FernandezHector Fernandez6 giờ trước
  • Bruh

    AmdjcjcjcndnAmdjcjcjcndn7 giờ trước
  • Someone be getting them cheeks clapped

    Inzerse Gamerz-YTInzerse Gamerz-YT7 giờ trước
  • “Old town road” isn’t the biggest song “see you again” is.

    Logan PLogan P7 giờ trước
  • Loooooove him

    Mina OKMina OK7 giờ trước
  • Never thought “Lil Nas X” would want makeup on him

    Logan PLogan P7 giờ trước
    • @Logan P 😄

      Poisn IvyPoisn Ivy3 giờ trước
    • @Poisn Ivy🤩

      Logan PLogan P3 giờ trước
    • He does look so gorgeous

      Poisn IvyPoisn Ivy4 giờ trước
  • NAS

    J MJ M7 giờ trước
  • LIL

    J MJ M7 giờ trước
  • Social Distance

    Robert JohnsonRobert Johnson7 giờ trước
  • Jeeta jaagta alien.👽 Koi naasa ko bulao le jaye isko

    MASTERMASTER7 giờ trước
  • i ship

    Izzbabee xoIzzbabee xo7 giờ trước
  • Hi

    Hi HiHi Hi7 giờ trước
  • Scheiße aaaaales klaar

    - MGNS -- MGNS -7 giờ trước
  • No offense but James sounds like a 7 year old girl , not exaggerating

    Vinesh RattanVinesh Rattan8 giờ trước
  • Old town road lil nas x lol

    Vincent CookeVincent Cooke8 giờ trước
  • Lilnax 😠👎👎👎👎

    Dephney MkhwananziDephney Mkhwananzi8 giờ trước
  • Who here cuz roblox lil nas x concert Also what the heck-

    Brent Petry • 9 months agoBrent Petry • 9 months ago8 giờ trước
  • Lilnas x: hey sisters I’m James charls me: haha James: laughs me: :O TWINSS

    Lara ISMAILLara ISMAIL8 giờ trước
  • Jame Charles Teeth Are clean white and lilnasx Got grills IMAGINE

    HQ_FrxstHQ_Frxst8 giờ trước
  • He's bad as Michael Jackson (Dun Dun Dun)

    Fragile EggFragile Egg8 giờ trước
VIworld